Vecka 36

Allmänt / Permalink / 0
Idag gick vi in i vecka 36. (35+0) 
Det är exakt 5 veckor kvar till beräknad födelse. 
Jag vet inte vem som längtar mest, jag, Emil eller Ruben. Vi längtar nog allihop lika mycket. 
Ruben pussar på magen varje dag, pratar och sjunger för den. Stryker, och frågar hur länge det är kvar. 
Jag blir så rörd av att se hur kärleksfull och omtänksam min son är. Han är en helt underbar person! 
 
Vi har nu gått in i november månad. Det är väldigt varmt ute. Jag längtar bara efter snön. 
Jag vill få julstämning, julpynta, baka lussebullar och dricka glögg medan jag slår in julklappar. 
 
Idag hade vi kursintrot till vårt examensarbete. Imorgon ska vi träffa vår handledare och gå igenom hur vi ska lägga upp vårt arbete. Jag känner mig lite nervös, eftersom det är ganska stort det här med att skriva en vetenskaplig studie. Jag vet inte riktigt i vilken ände vi ska börja. Men jag hoppas att det löser sig allt eftersom längst vägen. 
 
Trevlig måndag! 
 
 
Till top